revista opcions

Hola!estic subscrit a la revista Opcions i n’estic molt content.

Hola!
jo estic subscrit a la revista Opcions i n’estic molt content.

– canvis en el dia a dia que m’ajuden a consumir menys i viure millor.
– consum col·laboratiu, que vol dir organitzar-nos col·lectivament per resoldre necessitats. Ja s’esten fent moltes coses en aquesta línia!
– marques de productes que són positives, ja sigui perquè són de producció local, o ecològica…
– idees constructives i sensates per a un nou model econòmic.

Trobo que avui a la societat li convé que s’estenguin aquestes visions i aquestes pràctiques.

M’agradaria que tu també tinguessis aquesta eina. Si et subcrius, a més de tenir l’eina ajudes a fer possible que es faci la revista.

Mira’t això que ve aquí sota, i pots clicar aquí per veure l’últim número de la revista en pdf. A veure què et sembla a tu. Ja m’ho explicaràs!

Una abraçada

PD tb se edita en castellano!

Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

Responder

